U bent hier

VIVO HR-webinar: Efficiënt thuiswerken: do's en don'ts voor de thuiswerker ("Coronaspecial")

Vivo vzw organiseert de webinar Efficiënt thuiswerken: do's en don'ts voor de thuiswerker ("Coronaspecial")  

In deze Corona tijden is het devies aan ons allen duidelijk: “Blijf in uw kot”! En voor de werkenden onder ons wordt dat dan: "Werk thuis!" Dat is niet voor iedereen mogelijk, maar misschien wel jouw situatie? Zo ja, dan is dit webinar voor jou bestemd!

Wat je leert tijdens dit webinar:

Hoe ga je om met afleidingen, met een gemis aan feedback, beperkt sociaal werkcontact, hoe spreek je af met ‘huiselijke’ tijdsvreters, hoe pak je dingen planmatig aan, hoe doorbreek ik routines, hoe maak je goede resultaatsafspraken met je direct leidinggevenden, hoe communiceer je best met je collega’s die normaal gezien in de buurt zijn?

Zit je met dergelijke vragen, dan kan dit webinar je enkele praktische tips geven om een eigen aanpak uit te werken en jouw persoonlijke effectiviteit te verhogen. Je leert eventuele valkuilen aan te pakken of te vermijden.

Aan het einde van het webinar...
...heb je inzicht in
:

    • de kenmerken en uitdagingen van thuiswerk
    • de voorwaarden voor een productieve thuiswerk-dag
    • jouw eigen ‘huiselijke’ tijdvreters en valkuilen
...vergroot je de vaardigheid om:
    • thuis op een resultaatgerichte en planmatige manier te werken
    • duidelijke afspraken te maken met je directe leidinggevende(n)
    • op de juiste manier te communiceren met collega’s
    • jouw persoonlijke effectiviteit tijdens het thuiswerk nog te verhogen
    • je daar goed bij te voelen
Doelgroep
Iedereen die met de uitdagingen van thuiswerk worden geconfronteerd en die de juiste balans zoeken tussen werk en privé.

Voor wie?

Voor leidinggevenden, HR- of VTO-medewerkers en teamverantwoordelijken uit de social profit.

Foto door Startup Stock Photos via Pexels
Datum 
woensdag, 15 april, 2020 - 10:30 tot 11:30
Begeleider 
Jan Dijkmans